10 maj 2012

Rätt dött på den här fronten. Sånt som händer. Kom hem till Norberg och blev för lat helt enkelt!

Livet rullar på i vanlig ordning i alla fall. Skola - familj - pojkvän - vänner - sola (när solen väl är framme) och det bästa av allt - peppa inför resan till Gran Canaria nästa vecka! Åker dit med Camilla och Tessan en vecka, och deras pappa och hans sambo är redan där och väntar på oss. Det ska bli så skönt! Sola och bada och bara ta det lugnt. Semestra på riktigt!

Imorgon har jag min första schemalagda skola på jag vet inte hir länge, åtminstone en och en halv vecka. Känns som mer! Då är det i alla fall dags att ta bussen till Västerås för en eftermiddag med specialpedagogiksredovisning. Det ska nog gå bra. Hoppas jag. Men jo!

Nu är jag nedrigt trött, och mina ögon värker (?) så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0