31 mars 2012

Oj vilken lång natt det blev igår! Inte förrän klockan 05.00 slutade jag och Fredrik att prata och försökte sova istället. Vi kollade på filmen "We Bought a Zoo", åt popcorn och drack läsk i sängen. Filmen var verkligen jättebra, den kan rekomenderas! När den väl var slut så var ingen av oss trötta för fem öre, så vi låg här i sängen och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. Mysigt! Det är sånt som man behöver göra ibland. Upptäckte även att det snöade då mitt i natten och nu vågar jag inte riktigt gå och kolla hur det ser ut där ute. Hoppas det försvinner snabbt i alla fall!

Jag vaknade 10.58, fick lite panik för att jag inte kommer hinna till gymmet innan jag ska hem till Camilla men sen tänkte jag att det kanske ändå är lika bra. Skönt att inte behöva stressa liksom. Innan klockan 14.00 ska jag nämligen ha hunnit:

- duscha av mig
- letat fram kläder som jag ska ha ikväll
- packa ner de kläderna
- packa ner mitt smink
- välja ut skor
- packa ner skorna
- äta något
- sminka mig lite
- fixa håret lite
- välja kläder att ha på mig för dagen
- klä på mig de kläderna

Möjligtvis inte alls i den ordningen, men det är de saker som jag ska hinna med att göra innan jag går! Sen ska vi handla mat på stan, köpa lite saker till kvällen på Coop och sen går vi hem till Camilla (Tessan, Camilla och jag), gör oss iordning, äter, fixar där hemma och sen väntar vi in folket som ska komma dit. Skoj ska det bli! Det kommer bli första gången på länge som vi samlas allihopa.

Nej, jag ska väl ta tag i min to-do-lista och börja peppa inför drinkblandarkvällen! Kan väl nästan garantera att det kommer upp lite bilder senare ikväll.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0