29 mars 2012

Geometritentan är KLAR! Om jag klarade den är ju en annan sak, men nu är den i alla fall undanröjd för tillfället vilket innebär att jag har kunnat startat min helg nu.

Den har börjat bra. Gick och käkade lunch med Emma och Camilla direkt efter tentan, gick hem till en tom lägenhet (alltså, tom på människor och inte på möbler) och började diska. Blev uttråkad efter halva disken så jag gav upp det, lade mig på soffan och chillade och kollade runt lite på facebook. Fredrik kom hem, vi pratade lite och sen lyckades vi somna till fram tills nu. Skönt ändå! Båda var rätt trötta efter tentor och rapportskrivningar med mera. Nu ska vi snart käka lite stekt ägg och pyttipanna, sen ska vi nog gå och handla lite. Är ganska tomt i kylskåpet igen. Förstår inte att mat ska gå åt så fort, haha.

Annars är ingenting mer inplanerat idag och det känns bra! Imorgon blir det lunch och shopping på stan med Fredrik, han behöver uppdatera garderoben lite. Det ENDA jag får köpa är en ny väska, så det ska jag leta efter också. Sen får vi se vad fredagen mer har att erbjuda! Är sugen på Erikslund och IKEA, men vi har ingen bil eftersom volvon är avställd tills vidare. Tråkigt! Ska kolla runt om det kanske går att låna bil av någon, för det skulle vara kul att komma ut till IKEA och kolla köksbord+stolar. Jaja, vi får se helt enkelt!

Nu - gå och steka pyttipanna.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0