26 mars 2012

Idag står det städa, tvätta och plugga på schemat här på Fördelningsgatan! Har hunnit slänga in två maskiner och börjat plocka undan lite i lägenheten. Nu strax ska jag ner i tvättstugan igen och hänga upp/slänga in i torktumlaren, sen blir det frukost och efter det ska jag sätta igång med städandet ordentligt. Fredrik ligger fortfarande och sover, surprise surprise! Så fort det nämns städning här hemma så har han annat för sig ;) Haha! Latmask n1 är vad han är. Det är tur för honom att jag älskar honom så mycket, annars hade han nog åkt ut för länge sen ;) Nej, inte då!

Klockan 13.00 ska jag försöka vara klar med städningen för då kommer Camilla hit och pluggar med mig. Smidigt, för då kan jag fortfarande springa ner till tvätten när den måste hängas/torkas och ändå hinna med att plugga mellan omgångarna.

Nej, nu ringde klockan så det är bäst att jag går ner till tvätten och fixar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0