25 mars 2012

God morgon! Råkade sova lite längre än planerat idag, antar att jag är väldigt trött. Fast i och för sig så är ju klockan egentligen "bara" 10.46, så jag får väl skylla på det!

Idag är det söndag och jag har inget speciellt inplanerat. Det blir nog lite plugg och en promenad ute i solen. Kanske en glass eller två också. Skulle väldigt mycket behöva gå till gymmet, men igår började jag få ont i halsen och det är inte bättre idag så då vågar jag faktiskt inte. Då väntar jag hellre tills jag inte känner av det alls längre och får nöja mig med lugna promenader så längre istället.

Nej, roligare än så blir det väl inte idag. Fredrik ligger fortfarande och sover och han har också fullt upp med plugg så vi är inte direkt så roliga här hemma på Fördelningsgatan om dagarna. Dessutom rättar han tentor i en CAD-kurs till en lärare på MDH som också tar upp en hel del tid för honom (han har redan rättat cirka 70-80 tentor, och så blev han tillfrågad om han kunde rätta 76 till vilket han tackade ja till - MONEY!). Så han spenderar hela dagarna framför datorn, och jag spenderar en hel del tid om dagarna med näsan i matematikanteckningsblocket. Men men, vill man att det ska gå vägen på tentorna så får man väl offra lite av allt roligt tills de är över!

Nu blir det lite brunch här hemma för min del, sen ska jag överlägga om jag ska ta en promenad först och sen börja plugga eller tvärt om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0