23.23

Okej, det enda jag kan säga om The Hunger Games är: AWESOME! Jag hade som sagt inga direkta förväntnigar på filmen då jag läst boken (böckerna) x-antal gånger och av erfarenhet vet att man ofta blir väldigt besviken när böckerna dramatiseras. Men den här gången tycker jag verkligen att de lyckats! Självklart fanns det några saker som de kunnat gjort annorlunda för att få det lite mer som det är i boken, men jag är ändå mer än nöjd. Jag kan ju säga att det var ett glatt gäng som lämnade biografen för cirka 25 minuter sedan! Så ja, har ni inte haft några planer på att se den, gör det ändå. Det är värt det.

Nu ska jag fortsätta förklara för Fredrik att han verkligen missade något som inte följde med oss och kikade på filmen. Haha!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0