23 mars 2012

Idag är en sån där toppen-super-awesome-bra dag. Pengar har rullat in på kontot, solen skiner och humöret är på topp!

Startade dagen med en resa ut till Ärla. Jag och Camilla genomförde en fältuppgift i förskoleklassen på Ärla skola, pratade med några glada barn som sprang runt ute i vårvärmen, köpte en varsin glass på Coop och så tog vi bussen tillbaka in till stan igen. När vi kom fram blev det en shoppingrunda där som resulterade i två nya linnen från BikBok, älskar dem! Var på jakt efter en ny väska också (går nu för tiden runt med plastpåsar med sakerna i för att jag är så trött på de väskor jag har), men jag kunde inte hitta någon. Bättre lycka nästa gång!

Nu sitter jag hemma i köket och ska till att äta något snart. Sen är det dags att ta en dusch och börja göra mig iordning inför kvällen som spenderas hemma hos Emma med massa trevligt sällskap, vin, chips och ostbågar. Ska bli så himla mysigt!

image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0