22.10

Oj vad det inte blev mycket gjort efter tentan idag. Det enda jag orkade med var en powernap på 20 minuter i soffan, sen stannade jag där i soffan och kollade igenom alla missade avsnitt av Pretty Little Liars. Snacka om att jag hade missat saker där! Cheeeese's! Bra är det, det är ju något som är säkert.

Nu har jag krypit ner i sängen och ligger och lyssnar på fotbollsmatchen som är igång inne i vardagsrummet där en nervös Fredrik sitter bänkad i soffan. Chelsea spelar, så vad skulle han annars göra liksom? Haha, han är en sån nörd.

Nehe, om jag skulle ta och försöka sova nu då. Imorgon är en ny dag med specialpedagogik på agendan. Redovisning av fältuppgift 2, tjoho! Bara att ställa klockan på 06.15 för att hinna med bussen till Västerås. Varför är MDH tvunget att ha samarbete med flera orter? Hade vart så mycket skönare att alltid vara här i Eskilstuna. Slippa de där bussarna och deras stinkande kylskåp. Nej skäms, jag ska inte klaga. Det finns värre saker i livet om man säger så! Nu ska jag vara tyst. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0