21.07

FÖRSÖKER verkligen plugga till geometritentan imorgon, men har ingen motivation överhuvudtaget. Har nu läst igenom mina anteckningar två gånger (herregud, det är ju ingenting?!) och har ingen aning om ifall något har fastnat i min hjärna eller inte. Mitt huvud känns nämligen som ett bombfält, med massa buller och smällar och rök i hela skallen. Det går inte att fokusera för fem öre. Antar att plugget till första matematiktentan var tillräckligt för min stackars hjärna, och när jag dessutom behövde tänka på redovisningsseminariumet som vi hade imorse så blev det väl för mycket. Brain on overload. Varför lägger de båda tentorna samma vecka, med en dags mellanrum? Jag hade mycket hellre haft geometritentan nästa vecka, då har man några dagar på sig att ställa om och plugga in nytt. Nu har jag lagt så mycket fokus på första tentan att det liksom inte finns något kvar till den andra.

Jaja, jag får hoppas att det känns bättre imorgonbitti. Får läsa igenom anteckningarna en gång till innan jag somnar, sen tror jag inte det finns så mycket mer jag kan göra. Då får alla begrepp, grader och vinklar ligga och gosa in sig i hjärnan under natten så ska det nog finnas lite kvar till tentan sen.

Nu blir det ett avsnitt av The Lying Game och sen ska jag väl läsa igenom det där en sista gång och sen ska jag sova. Då är jag kanske åtminstone väl utvilad till tentan.



God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0