19.07

Trött, trött, trött.

Har plockat undan massa skit, dammtorkat, dammsugit, städat toaletten, tvättat fyra maskiner tvätt, hängt och torktumlat fyra maskiner tvätt, hängt in/vikt in kläder i garderoben, sorterat strumpor, sorterat bort underkläder som inte används, vädrat ur lägenheten, pluggat med mera idag. Känner mig gaaanska så slut. Det jobbiga är bara att jag inte är helt klar med städningen än. Ska dra en till repa med dammsugaren, sen ska jag torka golven och sen finns det disk som bör tas tag i också. Hoppas verkligen att Fredrik kan ta den, för jag ORKAR inte. Annars får den fan stå. Jag diskade ju i alla fall igårkväll, så det är ju inte så mycket. Tur också för honom den där Fredrik att han åtminstone lagade mat åt stackars lilla hungriga mig! Annars hade nog ett fult, grinigt, hungrigt bitchmonster krypit fram här hemma, hehe.

Nej för tusan, det är väl bara att lyfta på mitt feta arsel och ta tag i dammsugning och torkning av golv! Sen tänker jag slänga mig på soffan med godispåsen i högsta hugg och SLAPPA. Det ni. Sen kanske, kanske läsa igenom mina matematikanteckningar en gång till. Sen sitter det, det vet jag det (hm, eller?).

Åååååh, hittade massor med gamla bilder i arkivet. Fan vad skoj! Haha, enjoy.



Camilla och jag :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0