15.42

Det blev ändrade planer än en gång. Precis när Fredrik gick utanför dörren för att gå till skolan och lära sig nån ny maskin (?) så ringde det i hans mobil och de berättade att det hade skett en dubbelbokning så han skulle inte kunna använda den där maskinen idag. Tur för mig, för då kunde vi gå till stan istället!

Fredrik kom hem med lite nya t-shirts, tröjor, en skjorta och en plånbok. Jag kom hem tomhänt. Om man nu inte räknar med våra subs från Subway som vi köpte med oss hem till lunch, mums. Nej, den där väskan som jag vill ha verkar inte existera. Jag har hittat någon väska som jag tyckt vart okej, men då har den ändå inte vart just "den" väskan. Antingen är det fel på färgen, eller så är det någon konstig detalj på som jag inte alls gillar. Hoppas jag hittar någon snart, för jag måste verkligen ha en ny.

Jaja, idag är det ju som sagt fredag vilket innebär att det ikväll är dags för fredagsmys. Jag frågade Fredrik vad vi skulle äta ikväll och får till svar; fiskpinnar, pressad potatis och massa remouladsås. Haha, så det blir vår middag ikväll. En riktig fredagsmysig maträtt, eller? Tur att det i alla fall blir popcorn/chips, godis och läsk i vanlig ordning framför en bra film i soffan. Bio struntar vi i, skönare att vara hemma (jag har i och för sig inte ens frågat Fredrik om han vill gå på bio, utan jag kände bara att jag inte orkade).

Nu blir det till att antingen diska lite eller kolla på ett avsnitt av någon serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0