11.03

Nyss hemkommen från tentaskrivandet och har nu slängt mig ner i sängen under Fredriks täcke och myser innan det är dags för honom att gå till sin tenta. Om tentan gick bra? Tackar som frågar ja! Mja, svårt att säga. Vissa saker vet jag att jag har gjort rätt, andra vet jag att jag inte gjort rätt. Sen är det ju det där med att det inte bara är uträkningarna man måste klara, utan det ska ju också ske ur ett lärandeperspektiv så man måste ju liksom visa hur man tänker och gör. Så jag får väl se om jag klarat den eller om det blir omtenta i augusti helt enkelt.

Nu ska jag snart gå och kissa innan det sker en olycka här i sängen, sen är det ju nästan dags för lunch. Får se vad för smarrigt jag orkar slänga ihop idag! Sen ska jag bara ta det lugnt, läsa igenom mina anteckningar till specialpedagogiksredovisningen (världens längsta ord?) imorgon och plugga lite till mattetentan på torsdag, som då tar upp geometri.

Nu ska jag kraaaamas här!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0