21.21

Det är fotboll på tv. Gissa vem som sitter klistrad om inte en viss herr Fredrik Almers?! Han håller tydligen på Milan. Så mycket koll har jag i alla fall. Så ja, jag sitter här brevid med datorn i knät och bara tar det lugnt. Ibland kan jag faktiskt tycka att fotboll är kul att titta på, men då är det oftast när det är engelska lag som spelar. Vet inte varför, bara är så. Italienare och spanjorer känns så, diviga. Kanske är därför jag tycker mindre om att titta på sån fotboll. Och nu gjorde Barcelona mål och då var det tydligen inte lika kul att kolla längre, så han gick och spelade HoN istället. Haha!

Aja, whatever! Fotboll är väl inte det mest intressanta ämnet direkt. Kan väl prata om något annat, något så roligt som The Lying Game. Nu har jag verkligen börjat komma in i serien (avsnitt 14 ska jag kolla på snart) och det blir bara bättre och bättre. Vissa saker stör jag mig extremt mycket på och känner bara "MEN KOM IGEN VAD FAN!" liksom. Men det är bra. Och spännande. Och lite så där tankeframkallande. Lite deckaraktigt. Märks att det är lite Pretty Little Liars-stuk på det hela, det är väl samma författare (Sara Shepard) som skrivit böckerna om jag har förstått det rätt. Så om ni inte har någon serie att följa för tillfället eller känner att ni vill ha något mer att titta på, kolla in det!

Sen ser det även ut som att jag åker hem till Norberg imorgon, onsdag, ändå. Haha, gud vad jag velar fram och tillbaka! Men Fredrik och Erik åker hem imorgon ändå efter ändrade planer, och då känner jag att jag inte har någon anledning att stanna kvar jag heller. Så imorgon ska jag städa och kanske ta en fika med brudarna, och sen åker jag till Norberg för att fira påsk.

Nej, om jag skulle ta och kika på det där avsnittet nu då för sen är det väl i princip dags att sova. Eller, kanske inte riktigt. Det lär väl bli en film i sängen med hjärtat innan jag ska sova också. Men sen är det dags för mig att få min skönhetssömn! Jag vet, svårt att tro att en sån snygging som mig behöver den. Men så är det! True story.

De oemotståndliga stripsen och päronmeren!
På tal om Norberg, hur länge sen var det inte man satt på Myntan och hängde med en strips och päronMer? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0