6 april 2012

Jag är hemma i Norberg. Vilket märks. Eftersom jag är vaken klockan 7. På en ledig dag. WTF?

Ja, sent i förrgår kväll kom jag i alla fall hem till byn. Pratade lite med la familia, åt två kakor och drack ett glas mjölk och sen gick vi och la oss.

Igår var en rätt chill dag. Satt ute på baksidan i solen en stund, busade med Dexter och handlade i Avesta. Sen på kvällen var det bara mamma, Jen och jag (och Dexter då såklart) hemma så då hade vi myskväll framför Freaky Friday i soffan med godis och cocacola.

Anledningen till att jag är vaken nu är att mamma stormade in här 06.35 och letade efter byxor i Jennifers garderob (som just nu står i mitt gamla rum, som har förvandlats till ett förvaringsrum sen jag flyttade, haha) och jag kände bara att jag inte kommer kunna somna om. Lika bra att vakna till och gå upp och äta frukost snart!

Vad dagen idag har att bjuda på vet jag inte, men vädret verkar ju inte bli det roligaste. Solen och värmen, var är ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0