4 april 2012

Fredrik började sin resa hem mot Karlskrona klockan 11 idag, och enda sen dess har jag städat, diskat, packat och kollat på ett avsnitt av The Lying Game. En kort promenad har jag hunnit med också, men den blev verkligen kort för det var inte så varmt ute som jag trodde/önskade.

Nu ligger jag utslagen på soffan och kollar på ett till avsnitt LG och känner mig halvt söndermosad. Känns som att det är något som inte står helt rätt till i kroppen på mig just nu. Det var ju ett tag sen jag var sjuk nu, så det är väl dags igen... Suck! Proppa i mig vitaminer är väl det som gäller.

Nej nu ska jag lägga min fokus på LG, sen ska jag snart börja göra mig klar för tågresande. 19.52 går tåget från Eskilstuna central, byte i Västerås och sen är jag framme i Fagersta kl 22.17. Blir en trevlig onsdagskväll för mig med andra ord!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0