20.59

Jag är så trött! Hujedamej säger jag bara. Trodde att den där lilla promenaden hem till Camilla skulle göra mig lite piggare, men inte då. Det märks att jag har haft för lite att göra de senaste dagarna, jag blir lat av att göra ingenting. Tur att jag ska gå till skolan imorgon i alla fall, så att jag inte växer fast här i soffan!

Just nu sitter jag och kollar på Familjen Annorlunda, och jag tycker att det är så mysigt! Åtminstone några av familjerna är mysiga, sen finns det ju någon familj som man stör sig på en hel del också. Jag kan ju också säga att jag i och med det programmet har insett att det där med att skaffa tjugo ungar som springer runt benen på en inte är något för mig, det får räcka med 2-3 stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0