2 april 2012

Måndag och nya tag. Den här veckan blir verkligen en slappvecka. I skolan har vi bara en enda lektion, och den är imorgon, 9.15-12.00. Skönt! Jag ska väl försöka ta mig iväg till gymmet imorgon också efter skolan hade jag tänkt, för nu har jag varit slö alldeles för länge. Sen på antingen onsdag eller torsdag åker jag hem till byn och hälsar på över påsk. Mysigt!

Annars händer det inte så mycket här på Fördelningsgatan. När Fredrik kommer hem från skolan senare ska vi städa lägenheten. Sen, senare ikväll när Camilla kommit hem från Stockholm, ska jag hem till henne och hämta lite saker som har legat där sen vi var hemma hos henne i lördags.

Nehe, roligare än så blir det inte! Nu ska jag väl återgå till att kolla på någon film eller serie. Kanske ta en promenad, solen skiner ju ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0