1 april 2012

Första april och ingen har lyckats lura mig idag! Kan ju kanske bero på att det enda jag har gjort idag är - ingenting! Sovit, kollat på film, slappat på soffan, kollat på tv. En skön bakissöndag helt enkelt.

Kvällen igår var riktigt rolig i alla fall. Men det känns idag att jag drack sprit igår, för huvudet har gjort ont hela dagen. I fortsättning håller jag mig nog till vin eller cider, mycket mindre bakfylla på det, haha.

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Fredrik sitter bara och spelar dator och det är ingenting bra på tv. Om jag går och lägger mig nu så kanske jag dessutom är pigg nog att antingen gå till gymmet eller ta en springtur imorgon. Så det lutar mot sängen faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0